Veckans vikt

lördag 23 juli 2011

Med all respekt..


...eller inte.

Det händer saker i mitt/våra liv som ligger helt bortom min kontroll och det är saker som skulle anses som bagateller för vissa, men för oss är det en stor del av våra liv.

Jag berörs mest av det, trots att jag enbart är åskådare egentligen..

Det stör mig och gör mig extremt ledsen. Jag förstår att jag inte Ska reagera, för min fru har redan bearbetat, accepterat och gått vidare... men jag är både känslomänniska Och långsint när det handlar om folk som gör mina nära och kära illa. Då har jag svårt att förlåta och gå vidare...

Nån gång kanske jag skriver vad det handlar om, men just nu behövde jag mest få det ur mig, om än i väldigt kryptisk form.

3 kommentarer:

  1. Sänder styrkekramar,och tänk på alla är olika:)
    Hoppas din fru och förstår att du kanske behöver lite längre tid på dig innan du smält allt som nu har hänt.
    Kämpa på och skäm bort dig lite så det lyser upp tillvaron lite för dig,,kramiz

    SvaraRadera
  2. Helena.. tack för omtanke! *kram*

    SvaraRadera