Veckans vikt

måndag 22 oktober 2012

Fundersam

Har i tre veckor legat på plus och idag var det upp till 64 kg,
Har inte legat på den nivån på väldigt länge och nu funderar jag på vad som kan ha hänt..?

För mycket mat?
För mycket godis och sött?
Mer träning?

Jag tycker inte jag har ändrat eller gjort något annorlunda mot tidigare, men om jag kollar imorgon igen och det står på samma kanske jag behöver göra något.

Eller så är det helt enkelt så att jag BRUKAR pendla så under månaden, fast den här gången har jag lyckats pricka in alla "toppnoteringar" jämfört med vad jag brukar. Jag vet ju att jag pendlar mellan 1-2 kg i månaden beroende på vilken dag eller vecka det är.

Men oavsett, det får mig ändå att fundera...

2 kommentarer:

  1. Du hade gjort operationen för ett år sedan? många säger ju att man går upp nått kilo när en viss period har gått. sen om det stämmer eller ej kan jag ej svara på då jag varit opererad i 5månader bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Madde,
      Nej jag opererades för dryga två år sen nu och det kan mycket väl vara som du säger, att man kan gå upp lite efter ett tag igen, men det blir lite av en noja att se vågen peka åt andra hållet nu när den stått stilla så länge som den gjort.

      Kul förresten att du hörde av dig, ska gå in och kika hos dig också! :)

      Radera