Veckans vikt

tisdag 27 november 2012

Segdag är degdag

..och nej, det innebär INTE att jag har bakat. Fast det kanske jag borde.. *hm*

I alla fall!
Jag var så trög/seg igår. Hustrun sa tidigt på dagen att hon inte skulle hinna hem i tid för att hämta på dagis, vilket innebar att den lotten föll på mig och i och med det kunde jag inte åka direkt från jobbet till gymmet som jag ofta brukar göra på måndagar = miss i planeringen.

Åkte och hämtade, sen hem och tog på mig hela gymutstyrseln med avsikt att åka in till Friskis när hustrun kom hem. När hon väl stod där gjorde jag också det - stod där alltså.
Jag Orkade inte åka in ens.. det är inte så likt mig att bara strunta i det, när jag väl bestämt mig. Hade dåligt samvete ett bra tag efter faktiskt, så dåligt att jag gick in på Friskis-appen och bokade in mig på ett yogapass i kväll halv åtta! Kör en halvtimma rodd före tänkte jag också.

Vad vi gjorde istället för att träna?
Kollade på det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar