Veckans vikt

torsdag 14 februari 2013

Saknat 2-årsinlägg

Förstår om jag inte har kvar några läsare här, så (o)flitig som jag är på att skriva.. *suck*, men ni som känner mig vet att jag tar bloggpauser emellanåt, även om den här verkar oändlig.

Jag har ju utlovat ett tvåårsinlägg och en summering på hur de här åren har varit och jag kan väl säga så mycket som att jag har Börjat på det. Börjat FUNDERA på det i alla fall... och det kommer. Nån gång. Inom kort.
Lånad från Google
Hoppas jag.

Eller nä, det är klart det kommer, men jag skulle vilja göra en ganska lång recap och få med lite bilder och sånt också, just för att få lite extra schwung i inlägget. Kanske kan jag få lite extra inspiration då också och komma igång med bloggandet igen.

Så, jag säger som Arnold; I´ll be back!

2 kommentarer:

  1. Jodå, jag finns kvar ;). Som också skriver sådär jätteofta, hihi. Fasen vilka duktiga bloggare vi är just nu ;). Men så är det ibland bara ju.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ..och DET är jag glad för!
      *haha* Ja det är ju just det.. sen kommer det perioder när jag vill skriva typ 20 inlägg på en dag, men inte tar mig för det.
      Så länge jag orkar så fortsätter jag iaf, både skriva och läsa!

      Radera