Veckans vikt

måndag 30 juli 2012

Semestervikt

Trodde jag skulle gått upp flera kilo under semestern, mest med tanke på att vi både har varit utomlands och att jag har druckit både vin och drinkar, MEN till min stora glädje hade jag hållit mig inom det vanliga viktspannet. Det var en uppgång på 0,8 kg från sista vägningen i juni till nu och det är ju samma som brukar hända varje månad numera. Jag tror jag har ett spann mellan 0,5-1,5 kg som jag går upp och ned hela tiden och det är absolut inget som stör mig.

Tänkte berätta lite om sommaren så fort jag får tummen ur och bilderna in i datorn, men just nu är det jobb som vanligt igen.
Semester, vad är det? Har vi haft det i år??

;-)

1 kommentar:

  1. Nääääe, jag har inte haft semester än. Men nedräkningen har börjat. ;)

    SvaraRadera