Veckans vikt

måndag 13 maj 2013

Magras 3.0

Jepp, har inlett en ny session med magras!
Jag har två teorier:

1. Började äta linfrön förra veckan, för jag fick för mig att det var nyttigt.
2. Drack vin tre kvällar i sträck.

Det första KAN vara anledningen, för tydligen kanske min kropp inte kan hantera fibrer. Det var ju liknande förra gången när jag hade börjat käka knäckebröd.

Det andra kan vara alkohol och att jag druckit det i flera dagar i sträck även om det enbart handlar om ett eller två glas.

Första gången jag fick magras var ju när jag var på All Inclusive i Turkiet förra året, men då hade jag väl ingen tanke på att det kunde vara alkohol, inte när man är utomlands. Då kan det ju vara vad som helst som spökar.

Sååå... återstår att se vilket som är spöket - vin eller fibrer. Vet inte vilket jag föredrar dock. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar