Veckans vikt

tisdag 1 juni 2010

J-ligt irriterande

Jag har ett par sandaler, ett par vita nätta fina, som jag köpte förra året, eller var det kanske förrförra?

Jag har verkligen gillat dem för de är det enda paret jag har hittat på år och dar som har passat. Jag brukar alltid annars vara förpassad till herrarnas skoavdelning och hur kvinnliga är de sandalerna?
Tennisskor och andra promenadskor är väl helt ok om man köper på herrarnas, för jag är inte så himla kvinnlig av mig i vanliga fall ändå, men inte jämt och alltid!

Så som sagt, jag var överlycklig när jag hittade det här paret.

Jag hade dem på mig en dag förra veckan och efteråt såg jag ut som "kom-och-hjälp". Fötterna blev jättesvullna och remmen rakt över gjorde att det blev en tjock grop över hela foten.

Med andra ord har jag lagt på mig en del sen jag hade dem sist. Så j-la irriterande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar