Veckans vikt

onsdag 30 juni 2010

Karta klar!

Usch, idag är jag nervös så det snurrar i magen!

Jag och min GBP-allierade ska träffas i Stockholm eftersom vi kommer dit ungefär samtidigt. Sen ska vi gemensamt försöka ta oss till Sophiahemmet via T-banan och sen gå. Bara att hoppas och hålla tummarna att lokalsinnet är på topp imorgon.

Sen måste jag kolla upp vart jag kan långtidsparkera här på hemmaplan eftersom jag ska ta buss och sen tåg till Stockholm. Har ingen lust att ta buss in till stan också liksom. Då kör jag hellre och parkerar över dagen.
Man kanske ska spara kvittona på det också och försöka få tillbaka på reseersättningen... *hmm*
Jag skulle behöva punkta ned alla orsaker till att jag behöver en operation, just för att peppa mig själv till att jag ska få ett positivt besked imorgon.

Ska fila på det en stund och sen återkommer jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar