Veckans vikt

måndag 28 juni 2010

Nedräkning

På torsdag sätter jag mig på bussen och sen tåget upp till Stockholm för att få domen, operation eller inte.
Det är frågan!

Jag känner mig väldigt tudelad och både tror och inte tror att det här kommer gå vägen. Det finns nog stor risk att jag får betala själv - om jag nu beslutar mig för att göra en operation även om jag inte får den betald av landstinget.
Jag kan inte bestämma mig helt enkelt.

Hur ska man lösa det finansiellt? Det är trots allt  ~100 000 det handlar om.

Undra om jag måste besluta mig där och då, om jag inte får en operation?
Men det är klart jag inte måste..

Usch, jag börjar bli nervös. ..och hur ska jag inte vara på torsdag då, om jag är nervös redan Idag!

1 kommentar:

  1. Det ska bli trevligt med en nöjestripp på torsdag!
    Kommer att gå kanon ska du se!

    SvaraRadera