Veckans vikt

tisdag 14 februari 2012

Avskyr ignorans!


Vissa kunder är hemska, ingen förståelse över huvud taget. De går på i sitt ärende och pratar, pratar, pratar och man får inte en syl i vädret för att ens hinna svara på eventuella frågor/påståenden.
De anser att de har rätt i alla lägen och är rent ut sagt jävligt otrevliga.

När jag får en sån kund i telefon vet jag inte vad jag ska hantera dem. Jag får fysiskt ont i magen, blir skakis och darrig på rösten. Helst skulle jag vilja ropa högt och säga till dem att hålla käften, men så gör man ju inte. "Kunden har alltid rätt" (så fan heller!)

Ja, jag har haft en sån kund idag. *morr*

2 kommentarer:

  1. Buss på dem! Nej, skojar bara. Ja, man kan bli helt skogstokig på såna människor, o är det då kunder så man måste vara käck o trevlig mot dem, ja, då är det inte kul alls. Hoppas du får träffa på trevligare kunder resten av dagen :). Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, det hoppas jag också.. och nu har jag coolat ned mig lite också. *hehe*

    SvaraRadera