Veckans vikt

måndag 6 februari 2012

VAB-funderingar

Sitter här och väntar på att kopplingen till jobbet ska komma igång igen, för tanken var ju att jobba hemifrån nu när sonen är sjuk och jag måste vara hemma, men lättare sagt än gjort när Bredbandsbolaget har pajat nåt så inget funkar.
Tur min EGEN koppling funkar i alla fall, så jag åtminstone kan surfa lite när han kollar på Bilar 2 (favoritfilm för tillfället).

Jag satt och hade lite roligt med kameran i datorn och där blir det väldigt påtagligt hur mycket som har förändrats i ansiktet av viktnedgången. Jag skulle kunna tänka mig ett lyft! ;-)

FÖRE

EFTER

NORMALLÄGE

Nä, skämt å sido.. jag överlever och jag har egentligen inget emot att ha lite "fåror" i ansiktet. Då skulle ni istället se låren. DEM gör jag gärna ett lyft på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar