Veckans vikt

måndag 27 februari 2012

Schlagertapas

I lördags var vi hos vänner på lite schlagerkväll och de hade dukat upp supergod mat som är perfekt för oss opade - TAPAS!
Jag tokgillar verkligen valfriheten att kunna välja och äta precis det jag vill och utan att känna att jag är oförskämd om jag lämnar mat som jag inte orkar äta upp. Att käka tapas gör ju att jag tar bara av det godaste.. ;-)
Nu var i och för sig ALLT väldigt gott!


Romansallad, isbergssallad, gurkstavar, revben, kycklingspett med vitlöks- eller sweet chili, cantaloupemelon, plommontomater, kallrökt skinka, ölkorv, hemgjord vitlöksdressing, hemgjord salsa, hemgjord purjo- och paprikadressing, tacochips, heminlagd fetaost och gröna stora oliver!
Tror jag fick med allt nu. :-)

Rekommenderas!

4 kommentarer:

  1. Det gillar jag med, att få valfriheten att välja... allt gällande buffe är toppen :)

    SvaraRadera
  2. Verkligen, ta vad man vill och ät den mängd man klarar. :)

    SvaraRadera
  3. Tack för dina underbara ord på min blogg:) Hoppas det var ok att sätta ut kommentaren i bloggen som jag gjorde,det var så fint
    Ha en underbar helg,kramizar

    SvaraRadera
  4. *kram** helt ok Hea.. och tack detsamma!

    SvaraRadera