Veckans vikt

onsdag 13 juni 2012

Mina memoarer

Jag har sagt att jag en gång ska skriva mina memoarer, för nog har jag material i mitt liv som skulle räcka till en hel bok - ja i alla fall en pocket!

De senaste månaderna har varit kantade av många upp- och nedgångar i mitt arbetsliv, tack och lov är det inget som jag varit direkt inblandad i, men indirekt har jag blivit påverkad på många sätt.

Igår fick det sitt kulmen i en stor händelse och från och med nu kan det bara bli bättre - hoppas jag.

Självklart är det inget jag i dagsläget kan skriva öppet och fritt om här, även om jag verkligen skulle vilja göra det. Att inte skriva om mitt arbete är en policy jag har och många med mig, av förståeliga anledningar.
MEN - som jag sa i början, jag kommer ha minst ett helt eget kapitel i mina memoarer om bara de här händelserna, för de är så otroliga att man knappt kan tro att det är sant...

2 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning :). O hoppas naturligtvis på att får komma på lanseringen av den, jag kan fixa lite mingelmat ;). O naturligtvis vill jag ha ett signerat exemplar av den :). Så write on ;).
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *haha** jag lovar, när den dagen kommer är du självskriven på ALLA punkter du nämner!

      Radera