Veckans vikt

torsdag 26 augusti 2010

Dålig på att uppdatera


Jag vet att jag är rätt dålig på att uppdatera här, men det beror mest på att det inte händer så mycket nytt på fronten.

Då blir det att jag mest bloggar på min "vanliga' blogg. Nån dag kanske jag vågar föra de två samman och bara blogga på en, eller ha dem parallellt men officiella båda två. Jag är inte där än som ni förstår, med det där att vara offentlig.

Jag var likadan när vi skulle ha barn. Vi berättade inte för så många, mest pga oro. På mitt jobb fick de inte veta förrän i v.22. ..också en bieffekt av att vara överviktig förresten, det syntes inte så mycket på mig och jag dolde det bra med kläderna.

Men i alla fall, nån dag så för jag dem samman, men inte just nu.

..och nu vet ni varför det är stiltje här emellanåt!

4 kommentarer:

  1. Synd att det inte funkar med både och i denna bloggen, jag menar låsta inlägg och öppna inlägg, då kan man besluta vad som man vill ha visat och det man vill ha döljt.

    SvaraRadera
  2. Sant, det har jag inte ens tänkt på. Jag får se hur jag gör sen, om jag öppnar upp för vissa att kunna läsa alla inlägg och lösen på de andra.

    Tack för tipset.

    SvaraRadera
  3. Hej där! Japp du har rätt jag opas imorgon (tisdag 31/8) men om du vill ha mitt pulver så får du. Jag har 4 banan, 2 choklad & 1 hallon kvar. Kan ju inte ärligt säga att det är jättegott MEN det går faktiskt bra om man blandar de som jag gjort. banan/choklad och hallon/choklad.

    För alla 7 paketen vill jag ha 500kr + portot (som jag inte vet vad det går på, men ska ta reda på...) Det är 8 påsar i varje paket och man tar ju 4 påsar/dag.

    Om du vill ha de så mejla mig på: ingerbrundin@hotmail.com
    Min man kommer att kika på min mejl medan jag är på sjukhus så om du mejlar mig så ser han det. Vi gör som på Tradera, när pengarna är på kontot så skickar jag/han iväg de med posten. Eller så väntar vi tills jag kommer hem på fredag - vilket som.

    Kramen i

    SvaraRadera
  4. Hejsan. Har missat att lägga till dig på min blogglista (använder den inte själv, men andra gör det). Är det OK om jag lägger till dig?

    SvaraRadera