Veckans vikt

måndag 16 maj 2011

Härlig helg!

Vi fick en hotellövernattning av min syster i julklapp och i helgen använde vi den.
Åkte ned till Varberg, lämnade av sonen hos mormorfar och sen åkte vi till Varbergs Stadshotell & Spa och njöööööt!

De har ett spa med många olika vattenmassagebassänger, eller ja två st, men med olika "stationer". Svårt att förklara, ni får kolla istället: Asia Spa

Det var verkligen helt fantastiskt underbart skönt och när klockan närmade sig 18 låg vi i varsin hängstol, typ gungmatta fast stol, och slumrade och läste bok och ville aldrig gå därifrån...
En helt underbart sätt att koppla bort vardagen och bara njuta, något man kanske inte unnar sig så ofta i vardagen.

Efter spaandet gick vi och käkade på Harry´s. Jag har brukat vara modig och be om halv portion när jag går ut och äter, men vissa gånger är jag inte det - och måste därmed slänga en massa mat helt i onödan. Jag fattar inte varför jag ska fega ur med sånt här när jag varit opererad såpass länge!? Men det är väl det där med att man inte vill vara besvärlig..

Avslutade kvällen med att sitta i hotellsängen och följa ESC och heja fram Saade till en tredjeplats (Sabla Italien!)... :)

Helt ok helg! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar