Veckans vikt

måndag 9 maj 2011

Milstolpe!

I morse när jag klev på vågen stannade den på en siffra som jag längtat SÅ efter!
Allt efter det här är bara bonus!



Jaghar alltså gått ned trettio kilo! Det känns väldigt skumt att ha kommit hit, för det var ju ett av mina största delmål och kanske egentligen en slutmål, men jag är fortfarande inte nere på BMI 25 än, så några kilon till får gärna försvinna.
MEN, oavsett, så är jag otroligt nöjd och jag känner mig så mycket mer tillfreds med mig själv än jag tror jag nånsin gjort som vuxen.. ens som tonåring heller.

Jag började min resa på tresiffrigt och har nu kommit ned i en vikt som många skulle anse är normal. Idag väger jag 74,1 kg!

Äntligen vågar jag berätta det och äntligen vågar jag tala om vad jag startade på. Det var en otrolig skam för mig att vara uppe och över hundra, men nu har jag lämnat det talet och jag vill aldrig se det igen!

5 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS!!!!!! Visst är det underbart! Jag håller med dig. Det är en milstolpe och man vill definitivt inte tillbaks till tresiffrigt. Starkt jobbat.

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Visst är det härligt! O jag kan inte annat än hålla med det där med att man skäms över vad man vägt. Men jag talar aldrig om det, o inte vad jag väger idag heller, mer än för mina allra närmaste vänner. Sån är jag ;).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snyggaste brudarna!! :))
    Ja det är helt otroligt skönt.. och ni vet ju hur gött det är!

    SvaraRadera
  4. KRAAAM VÄNNEN!!! <3
    Underbart att höra att du känner dig nöjd och mer tillfreds.
    DET ÄR DU VÄRD!!

    SvaraRadera