Veckans vikt

måndag 23 maj 2011

Stillastående

Det har varit lite stiltje igen. Tredje veckan som det inte händer nåt drastiskt på vågen, minus 0,1 kg "bara". Har det nåt att göra med att jag när jag passerade 30-strecket sa att jag är nöjd? ;)
Näää, men det känns lite surt även om jag själv känner att jag inte har några problem om jag stannar här. Mycket vill ha mer sägs det ju.

All viktnedgång har ju en baksida och så även på mig - hängande hud! Jag har överallt, men det som retar mig mest är låren och magen. Armarna kan jag överleva och även boobsen (som inte kan kallas boobs längre dock, tack och lov för BH!), men det andra är sånt jag gärna skulle se förändras nån gång.

Jag har börjat kolla på plastikprogram på TV (igen, jag kollade alltid på sånt förr..) och jag såg i nån reklam att det ska komma ett program i veckan om en tjej som troligtvis har gått ned en massa vikt och som ska operera sig. Nu hittar jag inte vilken kanal det ska gå på och vilken tid?
Nån som har koll?

2 kommentarer: