Veckans vikt

fredag 6 maj 2011

Jag har glömt hur man gör...

..när man gör som man bör!
Blogga!

Jag skriver samma inlägg här som i min andra blogg...

Jag känner mig helt blogginkompetent och har massa inlägg på lager i hjärnan, men jag får inte ned dem på pränt.
Risken är att jag är som Pandoras ask, att öppnar jag den så kommer jag aldrig att sluta skriva. Frågan är vad som är bäst; så som det är nu med enstaka inlägg då och då, eller om flödet kommer igång.. med ett inlägg i minuten?

;)

Lagom är bäst säger de väl..

Får se om jag kan vara det.

1 kommentar:

  1. hahaha skrattar jag lite torrt och skakar på huvudet...jag är likadan. Bloggtorka här med...

    Det tar väl slut nån gång kan jag tänka mig....bara att härda ut och försöka uppdatera ibland...ingen dör ju för att man inte uppdaterar dagligen liksom...jaja - det är ju soligt ute iallafall!! hehe...

    Kramen i

    SvaraRadera