Veckans vikt

tisdag 26 april 2011

Bonusdag!

Jag har ju som ni har märkt haft bloggtorka och den har infunnit sig lite överallt faktiskt. Har kopplat bort det mesta och fokuserat på familj och nya jobbet.

Den här gången fick jag en bonusdag med vikten eftersom vi inte var hemma igår när det var ordinarie vägdag och nu är jag nere på -29 kilo. Om två veckor kanske jag är nere på 30-strecket, om jag har tur. Känns ganska overkligt att det är så många kilon som har försvunnit, men tack och hej och kom aldrig tillbaka! :)

5 kommentarer:

  1. :-D Javisst är det härligt att tappa dom...Älskar det,,,jag med
    Kram Annika

    www.ankanplankan.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. Härligt när de minskar!!!

    Hoppas nya jobbet är lika härligt!

    Kramen i

    SvaraRadera
  3. Grattis! O visst känns det skönt?!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis:)Snart kommer du till 30 strecket,jag väntar också på det nu. Hoppas familjen och jobbet går bra,och njut av värmen. kram

    SvaraRadera
  5. Härligt tjejer att ni är kvar och kommenterar, trots min ökenbloggtorka. ;) Snart kommer uppdatering igen..

    ..och självklart är det Superskönt med "snart trettio"! Det var ett tag sen jag var Trettio! *haha*

    SvaraRadera