Veckans vikt

måndag 11 april 2011

Överlevt Norge!

Jag överlevde Norgeresan med allt vad det innebar! Maten gick bra till slut och jag lärde mig en massa om mitt nya jobb, som jag för övrigt börjar på fredag.
Idag är jag däremot helt slut efter en lång bilfärd hem igår och jag landade inte i sängen förrän vid halv ett ungefär. Kan erkänna att jag inte gör många knop på jobbet idag.. ;)

Den här veckan är det städa och rensa som gäller. Jag tänker INTE anstränga mig överdrivet mycket i övrigt...

Det blev en hel del stå, gå, bära och lyfta i helgen och idag visade vågen på minus 1,1 kg. Jag blev riktigt chockad, för jag trodde nästan på motsatsen då jag faktiskt druckit en del vin i lördags.
Men tack för det! :))

5 kommentarer:

  1. haha, å vem sa att vin inte va bra för hälsan. Nä skämt å sido, skönt att maten funka till slut. Jag hade 1.9ner själv och det är jag också nök
    jd med, särskilt med tanke på att förra v sa vågen +1kg...hm...

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Jamen vad fasen, det var ju HIMLA skönt med så mycket minus då. Det var du värd! ;)

    ...och du, jag kan inte hålla med dig mer: Självklart är vin bra för hälsan! ;)

    SvaraRadera
  3. konstigt det där med vin, jag märker också av det på vågen trots att man bara får i sig ett glas typ! Hur mycket vätska kan det binda egentligen...?!
    ..men men, man kan inte ge upp allt gott här i livet, oavsett vad vågen säger!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Du är värd lite vin efter resan. Grattis till ditt nya jobb,och hoppas du kommer trivas. Vad är det för jobb förresten? Dina kilon minskar massor,du är jätte duktig. Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Systerlyster: jag tror det är allt vatten man dricker mellan vinglasen som binder... ;)

    Helena: tack!
    Det nya jobbet är på ett litet ställe som säljer krukor, inredning och konstväxter till butiker. www.caesarcollection.se

    SvaraRadera