Veckans vikt

onsdag 6 april 2011

Jag har överlevt första dagen!

I Norge med nya jobbet (som jag egentligen börjar på riktigt på den 15:e, men tjuvstartar med en mässa) och allt har gått jättebra. Är egentligen dötrött, men tänkte uppdatera er lite innan jag stensomnar.

Jag var lite nojig över maten och hur jag skulle fixa den när jag åkte iväg, men jag bunkrade upp med bananer, äpplen, keso, knäcke, mjukost och makrill i tomatsås. När vi väl kom upp hit visade det sig finnas kylskåp både på hotellrummet och i vår mässmonter. Perfekt att kunna ställa in typ lite yoghurt och sånt också.

Så maten kommer inte vara nåt problem, tack och lov.

I övrigt har det mesta gått bra, lång dag dock då jag gick upp klockan fyra för att åka från stan kl fem. Sen bilresa i sex timmar, monterbyggande i ca sju timmar och efter det lite välförtjänt vila med middag på det.
Nu - sängläge och sovmorgon imorgon! HÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar