Veckans vikt

måndag 24 oktober 2011

Ner och upp

Denna veckan var det +0,6 kg från förra veckan och jag är inte förvånad.
Det har ju varit så här i nån månad eller två nu, med lite hawaiivikt som går upp och ned från en veckan till den andra. Jag har kommit in i någon slags utplaningsnivå helt enkelt och som Dr Loogna sa på återbesöket så hade jag kanske ett eller två kilo kvar att gå ned med hjälp av operationen, sen har den gjort sitt.

Jag har funderingar på att kanske börja väga med en gång i månaden istället för varje vecka, men som sagt, jag känner mig själv och vet att jag nog är för nyfiken för att låta bli.

Over and out, slut på totalt meningslöst inlägg.

4 kommentarer:

  1. Hm, låter intressant det där när han säger att operationen gjort sitt. Undrar hur de vet det. Får jag fråga om när jag åker dit.

    Men som du säger så hittar väl kroppen sin vikt nu när du gått ner så bra :).

    Du har en utmaning inne hos mig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej det undrar jag också, HUR vet de det liksom??
    Fråga det, för det glömde jag bort i hanteringen.

    Antagit utmaningen, med vissa förbehåll! ;)

    SvaraRadera
  3. Hrmmm...det har jag också funderat på - när vet att viktnedgången är på väg att ta slut - man kan ju inte gå ner i all oändlighet.

    SvaraRadera
  4. ..och undra VARFÖR den tar slut!?
    Ska bli intressant att höra vad Imsa får för svar.

    SvaraRadera