Veckans vikt

fredag 14 oktober 2011

Tänkvärda ord...

Slösa inte din tid på de människor som inte slösar sin tid på dig.
Slösa inte din kärlek på de människor som inte slösar kärlek på dig.
Slösa inte dina tårar på de människor som får dig och gråta om och om igen, utan att fälla en endaste tår för din skull! 
Le mot människor som får dig att le, lita på de som är värda att lita på.
Slösa din tid på dem som uppskattar det och kom ihåg varje människa gör sin egen lycka genom att välja de människor till sin närhet som får en och lysa.

3 kommentarer:

  1. Underbara ord som verkligen är tänkvärda...Efter min operation har jag börjat räta på min rygg i massor och tar inte skit längre som förr..Jag kan säga NEJ och det är en härlig känsla
    Ha en underbar söndag
    kramen

    SvaraRadera
  2. Wohooo! Bra tänkvärda ord. Jag tror jag snor dem till min blogg... Tror inte det gör dig något!! ;)

    SvaraRadera
  3. Maggan, sno på bara.. :)

    Hea, jag känner verkligen igen mig i det du säger. Tänk att vikten kan sätta stopp för så mycket självförtroende!?

    SvaraRadera