Veckans vikt

måndag 20 september 2010

Lång dag färd mot natt

Det blev en bra kväll efter en lång dag.

Vi var framme i Stockholm runt halv sex ungefär och hittade vandrarhemmet ganska enkelt. Tack och lov för gps!

Sonen krasslig, men har fått alvedon och sover förhoppningsvis bra bredvid älsklingen, för det blev han som fick sova där och inte jag. Vi sover nämligen i en våningssäng!

INTE så kul, men ok.

Träffade de andra brudarna och de är riktigt sköna verkligen. Min vän E, som varit min allierade sen dag ett, är först ut imorgon och hon var riktigt nervös ikväll.

Sen opereras de andra två tjejerna som bor här och troligtvis även den sista tjejen som bor på ett annat ställe. Jag tror jag är sist ut alltså.. får se det imorgon.

Ikväll har jag duschat i hibiscrub och tvättat håret med det. Man blir SÅ torr i huden...

Efter satt vi och pratade länge och de är himla sköna.. det behövdes för att få oss att coola ned lite.

Sonen och älsklingen sover gott och jag ska också släcka nu.

Imorgon gäller det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar