Veckans vikt

onsdag 15 september 2010

Vikt och mått och beslut


Dagen idag har varit Mycket bättre än gårdagen. Då kände jag mig verkligen helt bombad!

Idag har det istället känts riktigt bra och jag har fått i mig mycket vatten. Det lockade med en ostfralla, men jag höll mig. I övrigt är det inte så kämpigt med tuggbehovet.

Jag har som ni vet inte bestämt hur öppen jag ska vara här och det gör det lite svårt att bestämma vad jag ska skriva också.

Ska jag skriva ut vad jag väger?

Ska jag berätta mina mått som jag kollade igår?

Ska jag lägga ut bilder på hur jag ser ut?

Jag har ett fåtal vänner som jag vet läser här och jag är nog inte tillräckligt modig för att visa upp mig för dem - och er andra - ännu.

Jag hoppas istället jag vågar göra det sen när det väl händer nåt.

Men! Jag kan berätta om den dagliga förändringen i kilo som skett hittills under flytet och jag känner mig jättenöjd.

12/9: flytstart

13/9: - 1,1 kg

14/9: - 1,5 kg

15/9: - 0,5 kg

Sammanlagt 3,1 kg på fyra dagar alltså. Ser fram emot att väga imorgon igen, bara det har gått åt rätt håll så..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar