Veckans vikt

tisdag 21 september 2010

Snyggast idag..

Älsklingen och sonen lämnade mig på avdelningen för ungefär en timma sen.

Jag har duschat och fått på mig de snygga kläderna. Jag fick fyra (tror jag) olika mediciner, bl a fyra stora tuggtabletter alvedon. FYRA!

Sen nåt mot illamående också, det är bra. Fått svara på en del frågor, tagit puls och blodtryck som jag låg på 140/65 och puls på 66. Bra värdena och lugn alltså.. jag Känner mig lugn också..

Och jag har vägt mig!

-0,5 och då hade jag kläder på mig. Så kanske -1 eller -1,2 kg ungefär.

En av de andra tjejerna har också kommit upp till rummet efter op nu.

Jag ligger och väntar på att få åka ned på operation. Runt två, halv tre sa sköterskan Christina. Jag kollar tv, bloggar och läser så länge.

1 kommentar:

  1. Tänker på dig! och håller tummarna så klart :)...

    SvaraRadera