Veckans vikt

tisdag 28 september 2010

För en vecka sen...

..låg jag och väntade på att rullas in till operation. Jag var lugn, puls på 66, och laddad istället för nervös och orolig.

Samtidigt på ett annat sjukhus låg min mamma och kämpade för sitt liv.

Idag är jag hemma och medlem i klubben "Fem hål i magen" och min mamma vaknade igår.

Min rehabilitering går bra och jag kämpar mest med att få i mig allt jag ska.

Mammas rehab kommer att ta många månader.

Men vi lever båda två och vi ska bli ett oslagbart team i att komma tillbaka till livet igen!

Kämpa!

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att det går åt rätt håll för er båda!!

    Jag är medlem i "Sex hål i magen"-klubben... :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra!....keep on :)

    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Heja heja! Ni kommer bli ett oslagbart team misstänker jag! Lycka till!
    Kram Imsavimsa

    SvaraRadera
  4. Underbart att höra att ni båda mår bra. Heja & kämpa på!!
    Kramen i

    SvaraRadera