Veckans vikt

fredag 23 september 2011

Nya pjucks!

Jag har aldrig ägt ett par stövlar... :-)

4 kommentarer:

  1. Häftigt :). Jag har tänkt köpa mig ett par i år också :). För första gången på typ hundra år *hihi*. Men jag vill ha ett par som är lite högre klack på, nej inte höga men inte platta heller. Men jag gillade stilen på dina :).
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja jag gillade dem och tyckte faktiskt det var lite synd att klacken inte var högre än den är. Den är väl ett par cm bara, men jag gillade stilen på dem ändå.
    Jag köpte faktiskt ett par till, ett par lite mer vinterkängor och den klacken var lite högre. Ska fota dem sen också.

    Helt plötsligt är det ju roligt att köpa skor t o m!?? *haha*

    SvaraRadera
  3. Hahaha, ja det är helt crazy. Har du gått ner i skostorlek? För det har jag gjort, en storlek, på gränsen till två. Alltså, ibland undrar jag hur kroppen är funtad *haha.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Nej inte egentligen. Jag har kunnat ha allt från 38-41 beroende på vilken modell. Så egentligen har jag aldrig haft en "riktig" storlek. Men jag har absolut minskat i omfång, höjd och sånt på foten.. men inte på längden. ;)

    SvaraRadera