Veckans vikt

måndag 19 september 2011

Stabilisering?

Jag tror jag har kommit in i en "stabiliseringsfas" faktiskt. Jag har legat ganska stadigt runt 67-68 kg nu i några veckor, även om jag gått ned en del nån vecka, för att sen gå upp igen den nästa.
Jag känner mig väldigt nöjd och tillfreds med den här nivån, så vi får se om det är här jag kommer att stanna eller om det kommer att hända nåt mer.

Jag insåg imorse när jag skrev i min "viktbok" att jag är inne på årsveckan för operationen. Idag för ett år sen åkte vi alltså upp till Stockholm (på måndagen alltså) för att boa in oss på vandrarhemmet.
Efter det följde en spännande, turbulent och livsomväldande vecka.. :)
Bästa beslutet i livet!

2 kommentarer:

  1. Låter härligt att din kropp faktiskt rättar in sig på vikten :). Jag har ju några kilo kvar, om än inte så många, men vill ha bort dem NU! *hihi*, tålamod, vad är det?!?! Tänk att det gått ett år nu för dig, o snart här också. Kan inte riktigt fatta det faktiskt.
    Är du nöjd med ditt resultat, alltså inte viktmässigt eg, utan med hur din kropp blivit? Eller finns det saker som du känner att du vill fixa till? Med tanke på att du är nere i rätt vikt så känner du ju kanske det nu.
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Jag är ju inte säker på att kroppen rättar till sig faktiskt, när jag kollade igenom min viktlista så ser jag att den sett väldigt brokig ut hela vägen...
    Men men, vi får väl se vart det slutar.

    Jag är tacksam att det funkat iaf, att jag inte bara gått ned 10-20 kg och sen bara stannat där..

    Ett år ja.. jag fattar inte heller. tiden har bara försvunnit förbi.

    Jag ska skriva ett nytt inlägg snart om hur jag tänker och känner. Då får du svar på dina frågor. :)

    ..och grattis även till DIG, du har ju också snart nått ditt mål, både vikt- och årsmässigt!!

    SvaraRadera