Veckans vikt

lördag 3 september 2011

Nya jeans!

På begäran kommer här bilder på de nya jeansen jag köpte igår på Lindex. Jag har varit ute efter en sån här modell ett tag då dem jag har hemma som är i salla stil har blivit för stora.
Den här modellen är rätt hög i midjan i motsats till de gamla jeansen, men de sitter otroligt skönt och det är rätt bekvämt att de täcker en stor del av den biten mage som inte huden drar ihop sig på.

De kostade 399:- och känns som de är vära varenda öre. Inte extremt dyrt heller tyckte jag..

3 kommentarer:

  1. COOOOLA!!!
    Får nog också ta mig en tripp till Lindex snart! Men först vila och kurera mig och förkylningen!
    Undrar jag om det var Mia som smittade mig trots allt... fast då tog det BRA lång tid innan det bröt ut. Fyra dagar.... näääee... måste varit från dagis när jag var nere hos Skåne-Anna!

    SvaraRadera
  2. Kan ärligt säga att de är snyggare i verkligheten än de är på bild på mig. Tycker absolut du ska kolla in dem!

    Kan säääkert varit mamma, man kan ju ha det liggande ett tag innan det bryter ut.
    Men nu får du bli frisk igen!!

    SvaraRadera