Veckans vikt

måndag 12 september 2011

Upp och ned

Måndag = vägdag och den här gången var det ned igen, från att ha varit upp förra veckan.
Det går lite upp och ned och jag har både vant mig och lärt mig att det gör så.

Har haft lite av en dumphelg den här som har passerat. Lyckades igår med bedriften att äta för mycket till både frukost och middag, lunchen var ok däremot.

Jag har märkt att just det jag dumpar av är om jag äter för mycket, men annars kan jag inte säga att jag dumpar så ofta eller mycket längre. Jag har ju lärt mig vad jag kan och inte kan äta och det som inte funkar undviker jag, även om jag testar ibland. Som vaniljyoghurt till exempel. Det funkar verkligen inte, även om jag bara äter typ en halv deciliter.
Då börjar hjärtklappningen och svettningarna direkt. Så det är en grej jag aldrig kommer att äta mer.

2 kommentarer:

  1. Tänk att du har samma problem som jag..Jag kan inte heller äta just vanlij yoggi..kan äta godis och massor av andra saker men inte denna yoggi..Vad beror det på???
    Ha en skön kväll,kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag har PRECIS samma sak; kan äta både godis och glass (i små mängder dock) men inte den yoghurten. Jag ska sluta prova också, för jag gillar den sådär egentligen också.. men ändå envisas jag med att testa.

    Så dumt så!!

    Fattar inte heller vad det beror på faktiskt.. skumt är det iaf.

    SvaraRadera