Veckans vikt

måndag 21 november 2011

Snygga brudar använder handväska!

Ja, eller nåt sånt.
Jag tänkte i alla fall att jag skulle börja använda det eftersom jag alltid har en massa saker som jag ska släpa med mig. Jag har haft en väska i lite ledigare stil innan, typ lite sportväska som jag hade i runda slängar fjarton år, vilket gjorde att den blev ganska sliten till slut och jag kände att det var dags att pensionera den. (Nu använder min hustru den dock!??)

Men i alla fall, jag köpte en ny i våras/somras som gick sönder i fodret efter typ en månad, så nu när jag var i Ullared köpte jag en ny igen.
Men jag blir inte vän med den, det är för lite fack i den helt enkelt och jag kan inte lägga saker som JAG vill. Jag vill dela upp mina prylar i olika fack beroende på vad det är. Bankdosa och kamera i ett, tjejgrejer i ett annat, papper i ett tredje, lunchlåda och lite annat diverse i ett fjärde, telefon och plånbok...
Ja, du ser ju, jag har kraaav och det finns ingen väska som motsvarar dem, ingen som jag hittills hittat i alla fall.

Ge mig tips på vart jag kan köpa en ny bra väska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar