Veckans vikt

onsdag 21 december 2011

Julgodis i mängder!

Värsta tiden på året när det handlar om godisintag, det måste ni hålla med om!
Jag har också gjort en del, men i avseende att andra ska äta, inte jag, även om det blir en och annan som slinker ned även i min mage.

I år har det blivit lakritskola, smörkola (vaniljvarianten) och bountybollar doppade i kakaosocker istället för choklad.
Jag fick uppmaningen att göra tryfflar också, så vi får se om jag orkar göra det ikväll. Måste kolla recept först bara...

Jag gjorde ju någon variant förra året på bollar med nötter och torkad frukt som var supergoda. Kanske ska ge mig på dem i år också.

 Vad brukar ni göra för godis och kan ni fortfarande äta godis?

2 kommentarer:

  1. God fortsättning:)
    Hoppas er julafton blev underbar:)
    Ta hand om dig,kramizar

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Hea! :)
    Julafton blev superbra och resten också. Ni också hoppas jag. :)
    *kram**

    SvaraRadera