Veckans vikt

tisdag 16 augusti 2011

Det sjunker och sjunker...

Jag nojar lite över att jag fortsätter att gå ned i samma takt hela tiden. Den här veckan var det 0,6 kg sen förra och nu är jag uppe i 36 försvunna kilon. Det är skumt, men bra så klart, fast jag är lite fundersam på när det ska vända.
Jag vill inte att det ska gå för långt, att jag ska se mager ut i ansiktet...
Behöver jag oroa mig?

Dags att boka resa till Stockholm nu. Jag hade planerat att åka upp på års-återbesöket när jobbet samtidigt åker på mässa, men nu behövde jag inte åka med dit, så det blev till att boka om och åka upp på egen hand. Jag tar med familjen och så gör vi det till en mysig weekend med övernattning och höstmys.
30 september har jag tid på Sophiahemmet.

Trist som fasen att det inte blivit nån återträff med de andra tjejerna som opererade sig samtidigt. Det skulle vara så roligt att se hur det har gått för dem.
Men nån dag så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar