Veckans vikt

måndag 8 augusti 2011

Svar på kommentar

Nu vecka, nya tag - igen. Tänk att man kan säga det 52 gånger om året och varje gång mena det, fast i slutet av varje vecka inse att den varit preciiis som den förra.

Fast den här gången är inte som alla andra veckor, för idag var det invägning och nu har jag passerat gränsen för 70-talet. Jag väger officiellt under 70 kilo alltså!?
Jag kan inte ens komma ihåg när jag gjorde det sist, kanske nån gång på högstadiet eller nåt sånt...

60-talet.. helt sjukt..


Anonym 1: Jag har totalt gått ned 35,4 kg.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Har en bit kvar tills dess, typ 12 kg, sen får man se hur nöjd man är ;).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nöjda är vi nog oavsett, men jag har märkt att inställningen är förändrad och man förväntar sig fortfarande att gå ned, även om det inte längre är ett måste eller krav..

    SvaraRadera