Veckans vikt

onsdag 3 augusti 2011

Veligt!

Jag kunde ju inte väga mig förra veckan vilket innebar att när jag väl kom hem igen så ställde jag mig på vågen, blev förvånad av resultatet, men skrev inget om det.
I måndags glömde jag att väga mig (tror det är första gången jag missar det), men igår ställde jag mig istället på nytt och blev lite besviken i jämfört med vikten jag fick när jag kom hem (veligt som sagt!), så bara för det skrev jag inte in resultatet här.

Idag insåg jag att jag inte kan gå och sura för nåt hekto, så jag ställde mig IGEN (så här höll jag ju på i början innan jag bestämde mig för att bara väga mig en gång i veckan!? *haha*) och idag blev resultatet ytterligare ett nytt, men nu bestämde jag mig för att skriva in siffrorna från igår! Så får vi vänta på miraklet till nästa vecka istället.

En sak som är säker i alla fall är att jag snart är under 70-talet!!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Grattis! Även om man velar o vikten också ibland, så har du ju nått ditt mål nu, eller? Känns bra hoppas jag :).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det är klart det känns bra, även om jag själv nästan hade glömt att det här var MITT mål. Känns konstigt!

    ..men kul! :)

    SvaraRadera