Veckans vikt

tisdag 14 december 2010

Bildfunderingar

Jag har ju tidigare haft lite funderingar på om jag ska lägga upp bilder här på mig själv, men eftersom jag har "livebekanta" som läser här känns det lite för privat. Dessutom har jag fotat min viktnedgång i underkläder och i bara mässingen och DET blir ju verkligen privat att lägga upp här. :-D

Men jag har funderat lite. Nu har jag ju faktiskt ett fungerande Photoshop i datorn (ÄNTLIGEEEN) och då skulle jag ju faktiskt kunna fixa bilderna lite, typ lägga på lite virtuella kläder och sånt, så kanske det inte syns helt hur jag såg/ser ut.

Jag känner mig nästan lite fånig som resonerar så här, men jag är i grund och botten rätt pryd av mig och gillar inte att flasha mig in public så där.

Vad tycker ni, ska jag ge mig på bilderna??

6 kommentarer:

  1. Jadu, det är ett svårt beslut det där. Jag går ju inte ut med vare sig namn el bild på min blogg så jag tycker att det får var o en avgöra helt o hållet själv. O ingen kan säga att man skall göra något heller, det får man själv bestämma :). Så gör det du känner själv är rätt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Det är ett svårt beslut som jag också tampas med. Jag har tagit före bilder innan jag opades, men inte sen dess. Om jag lägger ut de så blir det när jag har en ny bild så man kan jämnföra.
    Jag håller med Imsavimsa om att det får man själv avgöra om man ska eller inte. Däremot så vet jag -för så var det för mig- om man går i tankar om man ska opas eller inte så letar man info om open. Jag ville se skillnaden i bilder på folk och letade efter sådana bilder också. Det sporrade mig att ta beslutet om op-något jag aldrig ångrat. Jag vet hur viktiga dessa bilder är så jag kommer att lägga ut de i sinom tid- men som sagt- det är vad jag tycker.

    Väljer du att lägga ut de så sudda bort ditt ansikte om du inte vill visa det. Det har jag sett att en del gör. Det finns en bloggtjej som också fotat sig i underkläder men som suddat bort sitt ansikte. I bara mässingen hade jag nog inte lagt ut.

    KRamen i

    SvaraRadera
  3. Det är ju bara du själv som kan bestämma det o ingen annan. Vill du vara privat så var det. :)

    SvaraRadera
  4. Ni har ju helt rätt allihopa, det är något jag själv måste bestämma mig för.
    Kanske gör jag det när jag nått lite mer av en målvikt... jag får se.

    Och NEJ, jag skulle aldrig lägga upp mässingsbilderna!! :D :D *haha**

    SvaraRadera
  5. Sluta va så pryd...upp med mässingsbilderna!!!...hahah...skämtarbara!...det där är inte lätt, gå på magkänslar så kommer det säkert att bli jättebra :)

    SvaraRadera
  6. Anna.. *hehe* tänk vad du är rolig då...

    SvaraRadera