Veckans vikt

onsdag 23 februari 2011

Klippa mig!

Jag har behövt klippa mig hur länge som helst, det är nog ett år sen sist och jag är en sån person, jag klipper mig inte särskilt ofta för jag är både lat och snål.
Snål behöver jag inte vara eftersom jag har både mostrar och kusiner som är frisörer, men eftersom de bor på annan ort är jag helt enkelt för lat för att åka till dem speciellt ofta.

Men NU ska det av! ...eller ja, det var väl att ta i. Jag ska klippa bort det slitna och klippa upp det tror jag, men jag vill ändå behålla längden på det, för jag gillar mitt långa hår.
Det är inte bokat nåt med färgning, men det skulle jag också behöva lite, eller kanske slingor för lite extra lyft..

Så här ser det ut nu:


Så här VILL jag att det ska se ut sen. Synd att inte hennes ansikte medföljer i klippningen dock...

6 kommentarer:

  1. Men GUUUUU vilket hår du har människa!!! Så underbart vackert - ja iallafall på håll. Jag ser ju inte det slitna på bilden - bara det vackra.

    Du det där med maten, smaken & köttfärs. Jag håller med alla som kommentera där. Smaken har helt klart förändrats, köttfärs har väl i oförsig alltid varit svårt för mig att äta men kött som tex kotlett är svårare. Det bara växer o växer i mun - usch. Fisk är funkar bättre för mig, fläskfile & lövbiff.

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Men jösses, tack!! :)
    Håret är något jag är väldigt glad och tacksam över.
    Tjockt, långt och bra kvalitet helt enkelt, så du kan tänka dig min panik när jag tappar hår som jag gör nu (och gjorde när jag hade fått barn).
    Det är faktiskt inte så himla slitet heller, men när det går ett år mellan varje klippning så är det dags ändå. *haha**

    Ang maten, jag föredrar kyckling med nu tror jag.. fläskfilé är helt ok också, men om jag ska välja tar jag nog chicken.
    Det är skumt dock att det förändrats så mycket.

    SvaraRadera
  3. Håller med Smoster här ovan.. du har jätte vackert hår och du har väl alla förutsättningar igentligen väl för att få en sådan där snygg frilla som e på bilden. Jätte snygg juh!! :)

    Tack för grattiset o kommentaren.. ja det är dubbel hurra för min del. Är sååå glad så ja håller på att gå åt. :)
    Har många från Bästkusten som ifrågasätter mitt val av stad.. vet dock att Bästkusetn är kanon.. har varit mkt mkt i mina yngre dar på västkusten. Är ju från Karsltad fr början och vi åkte alltid ner till Väst/bäst kusten när vi skulle ha kul o så..så jag är mera van att vara på den sidan igentligen. :))

    Kramisar

    SvaraRadera
  4. Tror det bara är vi som är avundsjuka och OCKSÅ vill bo i stora fina huvudstaden. ;)
    ..fast jag är trots allt en lantlolla som trivs bäst i småstaden.

    ..och Tack! :)

    SvaraRadera
  5. Fina du!!! Hur blev klippresultatet nu då? kram Erica

    SvaraRadera
  6. Erica, prömis, det kommer bild. ;) Fast du kan ju kolla andra bloggen annars.. om du inte redan gjort det.

    SvaraRadera