Veckans vikt

måndag 17 januari 2011

Fusk?

Jag ställde mig på vågen imorse och fick resultatet -0,2.
Va faaan...! 0,1 kg ifrån att träffa totalsumman -20 kg.

Jag blev SÅ irriterad! Jag borstade tänderna och ställde mig på vågen igen, för jag ville inte riktigt gå med på att jag inte hade gått ned mer.
Då stannar vågen på -0,6 kg istället och helt plötsligt har jag spräckt -20-vallen med fyra hekto!?

Är det fusk att ställa sig två gånger på vågen?
Jag gjorde inget annat än att borsta tänderna emellan, så jag blev själv väldigt förvånad. *haha*

Men vad fasen, oavsett så har jag nu gått ned...

8 kommentarer:

  1. Grattis kanoners ju hela 20 kg i min värld en uppfödarsäck med Eukanuba hundmat o dom är astunga ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. *hahaa** Jag brukar tycka en tiokilos säck med kattmat är i tyngsta laget!
    Tack!

    SvaraRadera
  3. Neej, inte fusk, bara koll om vågen verkligen funkade ;). Grattis :).
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vad hade du mellan tänderna?? Skämt å sido - det är inte fusk. Faktum är så ska jag prova det nästa gång och se om det funbkar för mig. Stort Grattis!!!
    Well done!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  5. *skrattar högt åt scrapmoster*** Troligtvis nåt väldigt tungätet, typ ett kilo gröt eller nåt...

    Jag tycker absolut ni ska testa det nästa gång. Väldigt skönt för självkänslan! ;)

    SvaraRadera
  6. Grattis tiil vikten. Det var ju smart, ska också prova det nästa gång ;-)
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vivi, det tycker jag absolut du ska göra. ;)

    Härligt ja!

    SvaraRadera