Veckans vikt

fredag 21 januari 2011

Komplimang

Nej, det här är inte min svåger. ;)
Min svåger gjorde min lunch kan man väl säga!

Han skulle möta mig och hämta en sak utanför jobbet. Jag hade precis varit vid bilen och var på väg tillbaka när jag hör en bil komma bakom mig och sen ser den tvärbromsa framför mig.

Det är alltså min svåger som dyker upp och när han klev ur bilen så sa han att han inte kände igen mig bakifrån, att jag har "försvunnit".

Tack för den, trevligt så här på fredagseftermiddagen.

4 kommentarer:

  1. Jaa, vet inte vad jag skla säga om detta matlagningeprogram. Hysteriskt roligt!! Släng er i väggen övriga liksom!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Hejsan,jag svara här på din fråga som du frågade angående mina vitamin tabletter:
    Multivitamin för kvinnor 2 ggr dagen,Vitamin D 2 grr dagen, Vitamin B12 1 tabllet dag(Behepan), kalciumtillskott 2 grr dagen(Ideos), suranhämmande medicin 2 ggr dagen (Omeprazol), Järn vid menasdagar 2 grr dagen (niferex)
    Så det blir några tabletter varje dag,,haha..Vet inte varför du bara har 3?. Jag ska ta bort någon efter 1 år tror jag,men annars ska jag äta dem hela livet. kram till dig//Hea71/Helena

    SvaraRadera
  3. Helen, tack för info. Jag har svarat "hemma hos dig" !

    scrapmoster: *heheh** himla bra ja!

    SvaraRadera
  4. Kul med sådana komplimanger :) Sådant gör vardagen lite roligare.

    SvaraRadera