Veckans vikt

måndag 24 januari 2011

Radiodokumentär

Jag skrev ett inlägg på min andra blogg om det här och känner att jag vill dela med mig av det till er också även om det inte handlar om varken GBP, mat eller liknande, så...


När jag sitter på jobbet lyssnar jag gärna på radio, man slipper engagera sig mycket och det är lättlyssnat.

Idag såg jag dock att de hade en dokumentär som jag tyckte verkade intressant och när jag väl lyssnade var jag tvungen att pausa när någon på jobbet frågade eller pratade med mig, för att inte missa något.

Jag lyssnade på det här:
Klass 5B, en dokumentär av Julia Lundberg

Jag kan säga att jag fällde några tårar faktiskt...

4 kommentarer:

  1. Jag hade lagt länken i flera inlägg tidigare i veckan, men den finns också längst ner i min länklista. Här kommer den igen: http://jordenruntmedacapella.blogspot.com

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ang Vitality-tabletterna, som du frågade om inne hos mig, så nej, de kommer inte säljas i butik alls utan bara genom oss återförsäljare. Så vill du veta mer el beställa, skicka mig ett mail på imsavimsas@hotmail.se :). Jag skall med största sannolikhet upp till Borås nästa vecka verkar det som.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Imsavimsa, har jag mailat dig! :)

    SvaraRadera
  4. får lyssna på de där sen :D

    skorna är inte riktigt grön mer brun hållet tror jag..
    finns på din sko för 299 kr :D

    SvaraRadera