Veckans vikt

måndag 17 januari 2011

Våra vänners liv

På tal om nåt helt annat, men hoppas inte ni har missat serien som alla snackar om och som jag har blivit lika förälskad i som... just alla andra!




Jag tror det är en av de bästa svenska produktionerna jag har sett. Även om det mest handlar om kärlek i olika former och vardagens triviala händelser så är det verkligen bara SÅ bra!

Nu är det bara tre dagar kvar tills SVT Play tar bort det från sidan, efter det får ni förlita er på att den kommer på DVD, till jul eller nåt.
...men för er som fortfarande har serien kvar framför er, osedd, ni har något fantastiskt att se fram emot.

Jag är lyrisk!

...och självklart bölade jag som lille Skutt hela sista avsnittet..

4 kommentarer:

  1. Måste genast gå in och kolla svt play.

    See U!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. detta har jag missat :O
    måste in på svt play ikväll asso!

    nu har jag ändrat rss grejen, tror jag? ;) hihi!

    SvaraRadera
  3. Wohoo, Härligt JD, det funkar! ;)
    Hoppas du hann se programmet, det var ju ändå tio timmar.. ;)

    SvaraRadera