Veckans vikt

fredag 28 januari 2011

Gårdagens outfit blev...

..det här!

Casual och passande för tillfället på en lagom posande bild.

Skjortan/blusen är en gammal som suttit väldigt tajt innan, men som nu är lite för stor och som nästan gör att jag ser lite gravid ut. Så den kommer jag nog inte kunna använda så mycket mer framöver. Trist för jag gillar den verkligen och den är i ett skönt stretchmaterial.
Grått linne under och jeansen jag köpte för ett tag sen. Skorna inhandlades till julfesten i december och är riktigt sköna, jag som INTE fixar klackar egentligen.

Ok, bättre än så här blev det inte.
Sminkningen blev det dock ingen bild på. ;-)

7 kommentarer:

  1. Ser kanonfint ut. Hoppas att du hade kul. Tack för kommentaren förresten. Önskar dej en skön helg. Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Det blev ju fint-fint det :)

    SvaraRadera
  3. snyggt! Gillar jeansen :) Du ser riktigt slank ut!

    SvaraRadera
  4. Tack vad goa ni är tjejer, det värmer! :)

    SvaraRadera
  5. Förresten, slank - det har jag aldrig blivit kallad! :) Tack Syster! :-))

    SvaraRadera
  6. Gulle dig, du ser ju jättefin ut!! Och sminkning - vem tusan kan det. Jag fick ju ett puder i present av kompisen - jag får inte ens upp locket. Jag tror fan de har limmat igen det...suck.
    Hoppas du hade jätteroligt på tillställningen!!

    och ha en trevlig skön helg!!

    Kramen i

    SvaraRadera
  7. scrapmoster: *hahahaaa*** klart de har limmat!

    ..och tack! :)

    SvaraRadera