Veckans vikt

tisdag 15 mars 2011

Backa bandet..

Vägdag igår och det blev ett plus den här gången. Samma plus som var minus förra veckan, alltså 0,4 kg. Så nu är jag tillbaka på under 25 igen..

...meeen jag är inte så orolig. Det kommer bli bra till nästa vecka igen. Övertygad.

De senaste månaderna har jag inte märkt nåt av "den där tiden i månaden" vid vägningen, men det beror nog på att det inte har tajmat precis på dagen som det gör den här gången. (Intressant för er att veta va! *haha**)

5 kommentarer:

  1. Du har så jävla rätt i det du skriver om "dina egna personliga åsikter". Jag skriver under på allt du säger faktiskt. Det är ju min sak att ta reda på hur saker o ting ligger till INNAN op. FÖr det är inte bara att opa sig och sen är det bra. Men vem tror det liksom... suck ja...

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Bra att du tar det lugnt tänkt gällande vikten, antar att du egentligen stod stilla.

    Ja nog är dte ett hjälpmedel, som en alkholist använder antabus så anväder vi oss av operationen, fast detta är mer effektivt, då det är för evigt!

    SvaraRadera
  3. Stämmer nog ganska bra att det tar 2 år, jag gick ju ner allt mit på dryga 1 år, men inte förrens 2 år efter som jag kände att kroppen hade stabiliserat sig :)

    SvaraRadera
  4. Du är superdujtig,och nästa vecka står det minusigen:) Jag stampar för tillfället också är är skit sur på min viktkurva. Har du gått ner såhär förut med,som en trappa..mer vissa veckor,sedan stilla helt några?
    Helena

    SvaraRadera
  5. Nett: nej det är nog precis kroppen gör.. går ned först och sen stabiliserar sig.

    Hea, Jag har inte stått stilla så värst länge, men jag har stått stilla nån vecka eller två och sen gått ned mer, precis som du skriver. Jag har märkt att det är mkt pga mensen och ägglossning. Skrev nåt inlägg om det. (http://1och0.blogspot.com/2010/11/jamen-det-var-val-roligt-da.html)

    Du kan se hela min viktkurva här: http://1och0.blogspot.com/p/veckans-vikt.html

    SvaraRadera