Veckans vikt

fredag 25 mars 2011

Plastiktankar

Jag ligger hemma sjuk i sängen och kollar just nu på nåt plastikprogram, där de gör snygga människor ännu snyggare typ. Så jag kom att tänka på mig själv och om jag eventuellt nån gång kommer att göra några operationer...
När jag ser mig själv i spegeln så ser jag många saker jag vill göra, men jag är ju inte färdig i min viktminskning än på länge och kroppen ska stabilisera sig också och även det tar ju sin lilla tid.

Det jag tänkte på direkt när de här funderingarna dök upp var målbilden på hur jag kommer att se ut sen. Jag såg mig själv titta ned på min nya mage och jag hörde mig själv säga mellan tårarna att "jag har ALDRIG haft en smal mage!"... sen fortsatte tanken och jag tänkte samma om mina lår. "Jag har aldrig haft smala ben eller lår!"

Vi får se om de målbilderna kommer att bli verklighet nån gång...

4 kommentarer:

  1. Ja det är knepigt det där, de där tankarna har jag med...

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Känns ju nästan lite fånigt.. :)

    SvaraRadera
  3. Jag ser hur folk kommer till mig via applikationen Feedjit som du hittar längst ner (tror jag) på högersidan av min blogg. Här är länken: http://live.feedjit.com/live/zitalena.blogspot.com/0/

    Då ser man var folk kommer ifrån (stad och hemsida), vart de går och om de googlade eller på annat sätt sökte för att hitta mig. Lite kul faktiskt. Gratis är det också, bara att regga ett konto och lägga in rutan på din sida.

    Kram

    SvaraRadera
  4. PS. All annan statistik får jag från den som är inbyggd i blogger, du har väl sett att du har en flik till på Instrumentpanelen som heter statistik?

    SvaraRadera