Veckans vikt

onsdag 9 mars 2011

Kalla Fakta ska bli intressant!

Häromdagen skrev jag ju om Kalla Fakta och programmet som kommer imorgon.
Idag hittade jag bloggen som en av tjejerna i reklamen har. Läste och fick lite annat perspektiv på vad som har hänt just henne. Kommer bli intressant att se hur de i programmet vinklar hennes medverkan.

Oavsett anser jag fortfarande dock att jag hoppas programmet inte enbart fokuserar på dem det gått illa för, utan även motsatsen.

Ni hittar Lindas blogg här!

6 kommentarer:

  1. Hej
    Linda här, jag som är med i trailern av kalla fakta.
    Jag vet lite av vad som kommer vara med och min historia får dom fram riktigt bra, sen e de två till som har olika problem, men även en tjej dom följt från början o är med även efter op och hon mår bra så de e inte bara negativt i programet =) du får gärna skriva till mig om vad du tyckte om programet. kram linda

    SvaraRadera
  2. Det låter ju faktiskt bra. Jag ska se programmet med "öppna ögon" och inte ha alltför för förutfattade meningar.
    Jag återkommer efter och säger vad jag tyckte!

    SvaraRadera
  3. Tycker det verkar som ett program som kommer att visa båda sidorna :) Bra det.

    SvaraRadera
  4. Fast det gjorde det ju inte direkt..

    SvaraRadera
  5. Tack for intressant blogg

    SvaraRadera