Veckans vikt

onsdag 20 oktober 2010

Stolt att jag kan!

Jag har lyckats bättre idag med vattnet faktiskt. Jag fyller på min lilla (2 dl) flaska och siktar på att då i mig halva i timman.

Är inne på min andra flaska nu och ska väl försöka få i mig fyra under jobbdagen. Svårt att fortsätta i samma takt när jag är hemma bara.

I övrigt har det släppt lite med vikten igen, efter att ha stått stilla sen 5 okt.

Jag försökte uppdatera min ticker här uppe, men mitt lösen verkar inte funka idag, av nån anledning.

Jag ska även börja göra Veckans Vikt så man hålla koll på lite förändringar där.

Kanske vågar jag lägga in lite bilder framöver också.. men DET är inget löfte. ;-)

4 kommentarer:

  1. Smart med en liten flaska. Lättare att ha med sig ju. Den knycker jag ;). Skönt att det händer nåt med vikten. Hoppas att du får igång tickern. Jag har lagt ut receptet på brödet nu. Bättre sent än aldrig :). + en liten utmaning till dig.

    SvaraRadera
  2. Ja det var smartare med en liten flaska det måste jag hålla med om.:) Vore jätte kul me lite bilder framöver :)

    SvaraRadera
  3. Klart du ska lägga ut bilder! :)

    SvaraRadera
  4. Imsa: Tack för receptet! Ska kolla på den där utmaningen också. :)
    Tickern verkar inte funka idag heller, så jag får göra en ny tror jag..

    Ja det är bra med en liten flaska faktiskt, det känns inte ouppnåeligt med att tömma den då liksom. Min flaska är en liten smoothieflaska jag köpte. Bra storlek!

    ..och bilder ja.. Anna, du känner ju mig, du vet att lägga ut bilder live så här inte riktigt är min grej. *hahah**
    Men jag vågar kanske framöver..

    SvaraRadera