Veckans vikt

fredag 12 november 2010

Lite bloggtorka

Har inte haft så mycket att berätta om i veckan, därav torkan..

Jag har i och för sig suttit på träningscykeln fyra kvällar den här veckan, det kanske är värt att applådera lite. Eller ja, JAG gör det i alla fall. :-) ..för jag är imponerad av mig själv. (Eget skryt i egen blogg luktar inte illa! Nytt ordspråk myntat.)

I övrigt har det mesta flytit på som vanligt. Vardagen är verkligen vardag igen och det känns inte så stor skillnad på mitt liv nu och F.O (före operation).
Jag äter nästan som vanligt, fast mycket mindre. Jag är noga med att äta ofta, men som ni vet, det där snabla vattnet är fortfarande ett gissel och snart orkar jag inte skriva ett ord till om just vatten!

4 kommentarer:

  1. Heja heja, det är ju jättebra. Sa igår att jag vill ha ett löpband här hemma.
    Det där med att det är vardag igen skriver jag också under på. Det enda är väl att man oftare o mindre men annars är det ju ingen större skillnad precis. O vattnet, ja det vattnet. Det är en story för sig.
    Träna på :).

    SvaraRadera
  2. Undra om det är för att jag har bytt bakgrund på bloggen som jag inte skriver så ofta - jag kan står inte ut med vattenbilden!? *haahaaha*

    SvaraRadera
  3. hahahh det där nya ordspråket du myntat är ju kalas...de snor jag om det är ok? :)
    Sedan är det ju lite ironiskt ang det där med din blogg bakgrund som e fylld me vatten som verkar skvätta omkring. :)

    Ja visste e det såå super att Helt hysteriskt ska komma tillbaka. :)
    Me like!!

    SvaraRadera
  4. Malin, sno på bara.. *hehe*

    ..inte bara bakgrunden som var ironisk så jag sen, även rubriken på inlägget var det. ;)

    SvaraRadera