Veckans vikt

måndag 1 november 2010

Ingen bra dag

Matmässigt har det inte varit en bra dag idag. Det har varit en lång dag av olika orsaker och jag har inte riktigt hunnit med i hjärnan känns det som.
Det började redan imorse när jag skulle äta frukostmackan som nästan fastnade på väg ned (inte bokstavligt talat, för det hade ju kunnat hända) och jag hade ingen matlust alls.

Sen följde det på med en banan på förmiddagen, rester till lunch som nog inte var de mest proteinfyllda med lite kött i. I eftermiddag har det bara blivit ytterligare en banan.

Vattnet ska vi inte ens snacka om, kanske 4 dl idag...

*suck* jag vet, ingen bra matdag alltså.
Så nu är det väl dags att gå och laga middag, om sonen som somnade i mitt knä kan behaga vakna.

4 kommentarer:

  1. Det är du & jag & vårt vatten. Fy alltså jag får inte heller i mig allt som jag ska. Mår dessutom skit, det kan du snart läsa om i bloggen så jag besparar dig det här.
    Nya tag imnorgon, eller som Lilla kycklingen säger i filmen med samma namn: "Imorgon är en ny dag!"

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Ja fy fan för det här me vattnet.. :) För mig går det åt helvete rent ut sagt me det.

    SvaraRadera
  3. Vad skall vi göra med det här eländiga vattnet tjejer?! För det är jättejobbigt ju. Vi måste komma på något bra sätt att få i oss det. Men dricker du inte kaffe, te, juice el mjölk? För det räknas ju in i vätskan också.
    Jobbigt när det är såna där dagar. Men som sagt, det är att ta i med nya tag nästa dag :). Lät mysigt att sonen somnade i knät dock :).
    Ha en bra dag idag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Idag har jag bestämt mig för att skärpa till mig redan från start!
    Jag har redan fått i mig en halva vatten (min lilla flaska ni vet) och sen tog jag med en flaska äppeljuice och nu har jag hällt upp lite nyponsoppa. Så nu ska det väl gå vägen hoppas jag.

    Jag dricker inte kaffe, men allt det andra får jag i mig lite då och då. Jag har börjat försöka dricka ett glas mjölk med två msk proteinpulver i på eftermiddagen, eftersom jag troligtvis inte får i mig så mycket som jag skulle behöva.

    Vatten, vatten, bara vanligt vatten!

    (Imsa: det VAR mysigt att han somnade där, han är snart tre år och då gör man ju aaaldrig sånt längre.. ;) )

    SvaraRadera