Veckans vikt

tisdag 30 november 2010

Veckans vikt v.48

Så tydligt det är med vissa veckor i månaden för mig. Nu är jag ju inte den som talar i tungor heller, utan när jag har mens går jag antingen upp, står stilla eller har en väldigt låg nedgång. Så även den här veckan som synes.

Förra veckan var det plus 0,2 kg och den här veckan var det minus 1,7 kg. Så nog blir det väldigt tydligt att det är den där veckan som är boven i dramat.

Skönt att ha rett ut DET nu i alla fall, så slipper jag bry mig om det nästa månad. ;)

3 kommentarer:

  1. Men grattis min vän!!

    Jag håller med dig om dessa veckor. När jag hade mens som vanligt så gick jag alltid upp 0,5-1,5kg. Det slog aldrig fel. Så himla frustrerande men som sagt håll bara ut OCH mät dig.

    Kramen i

    SvaraRadera
  2. Ja jävla mens.. den ställer till det. Ushc. Man blir verkligen frustrerad..liksom bara förnamnet.:)

    SvaraRadera
  3. ..fast fördelen är ju att jag nu har kommit på det. Förr hade jag inte en tanke på att vikten kunde ändras pga det. Ett kilo mer eller mindre på mig märktes ju inte så mkt. :)

    SvaraRadera